Documentation et formation

Des outils de formation efficaces et accessibles pour le développement de votre boulangerie.

Conçu pour vous aider à constituer et à conserver l’équipe de boulangerie la plus performante, l’outil de documentation et de formation AMFMethod™ propose des initiatives de formation et de perfectionnement interactives et ciblées pour les systèmes complets et l’équipement de boulangerie d’AMF.

L’outil de documentation et de formation AMFMethod™ fournit un accès facile et en ligne aux manuels, à la documentation sur l’équipement et aux modules de formation qui vous aident à maximiser le rendement et la productivité de votre boulangerie.


Améliorer la productivité et l’efficacité

Avec un accès aux didacticiels en apprentissage autonome et à la documentation sur les machines 24 heures sur 24, 7 jours sur 7, la plateforme AMFMethod™ met à votre disposition tout ce dont vous avez besoin pour optimiser le rendement, la productivité et la fiabilité de votre boulangerie.

Constituez une équipe de boulangerie performante

Une formation facilement accessible pour les équipements existants et nouveaux augmente la capacité de votre boulangerie à mettre en œuvre des innovations technologiques et de procédés. La création d’une équipe bien informée et motivée vous aide à recruter et à retenir les meilleurs talents pour votre boulangerie.

Documentation et modules de formation AMFMethod™

Des modules de formation autonomes et interactifs et de la documentation sur l’équipement sont disponibles pour les systèmes et l’équipement d’AMF expédiés après le mois de mai 2016.

  • Sécurité : Formation et évaluations couvrant l’équipement, les zones de danger et les risques sur le lieu de travail.
  • Opérations : Des manuels d’instruction numériques pour la mise en œuvre initiale et la formation pouvant être consultés à tout moment afin de renforcer des méthodes.
  • Entretien sanitaire : Procédures appropriées pour la désinfection des systèmes et de l’équipement d’AMF.
  • Entretien : Documentation propre à l’équipement pour l’entretien de routine et le dépannage.

REMARQUE : AMFMethod™ est actuellement disponible pour l’équipement expédié à compter de mai 2016. Pour obtenir de la documentation sur l’équipement expédié avant mai 2016, veuillez communiquer avec votre représentant commercial interne d’AMF. Veuillez avoir à disposition les modèles et les numéros de série de l’équipement.

Pour plus d’informations sur AMFMethod™, communiquez à [email protected].

FAQs

Q: Does AMF support repair and modernization of other brands’ equipment?

AMF is not limited to supporting only its own brand of equipment. The company's Repair & Modernization Team is equipped to handle a variety of…

Read More

Q: How does AMF ensure the longevity and optimal performance of my bakery equipment?

At AMF, we understand the importance of ensuring the longevity and optimal performance of your bakery equipment. Here's how we ensure that your equipment consistently…

Read More

Q: In which regions or countries does AMF operate?

AMF operates on a global scale, serving bakeries in various regions and countries around the world. Our presence spans: North America: With a strong foothold…

Read More

Q: How can I reach the AMF customer care team for immediate assistance?

To reach our customer care team for assistance, customers have several convenient options: Phone Support: We have dedicated regional phone lines to cater to your…

Read More

Q: What does the process look like to order spare and replacement parts? 

To order spare and replacement parts, call your designated Customer Care Rep. Alternatively, you can call our dedicated parts and service numbers; we have one…

Read More

Q: Who should I call when I have a technical emergency and need support? 

If you have a technical emergency and need support, call your regional number. These Customer Care hotlines are available to receive calls 24/7, and the…

Read More

Q: How can I upgrade my bakery equipment with AMF? 

AMF Customer Care conducts on-site performance evaluations of your AMF equipment through our Repair and Modernization offerings. Our team will analyze your bakery’s processes and prepare…

Read More

Q: Where can I find my Recommended Spare Parts List? 

Your Recommended Spare Parts List (RSPL) is available in your AMFMethod account. If you don’t see your RSPL in AMFMethod or are having trouble accessing…

Read More

Q: Why can’t I see all of my equipment in AMFMethod? 

If you're unable to see all of your equipment in AMFMethod, it's because we initially loaded only post-2016 data into the system. Equipment and related…

Read More

Q: Who should I call about spare parts needs and quotes? 

Call your designated Customer Care Rep to request spare parts and quotes. Alternatively, you can call our dedicated parts and service numbers; we have one…

Read More
Contact Us

Fill out the form to download this resource


×
×
×